Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Nancy Drew: The White Wolf Of Icicle Creek

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 9745
Zobrazení tento měsíc: 2965
Nancy Drew: The White Wolf Of Icicle Creek

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

NE  
ANO  

ANO  

ANO  

Vložit  

Oficiální stránka hry:
www.herinteractive.com/prod/ice/index.shtml

Výrobce: 
Her Interactive

Distributor: 
DreamCatcher Interactive
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Pěkná adventura Nancy Drew: The White Wolf of Icicle Creek je dalším dílem z početné série Nancy Drew, jež byla vytvořena na motivy známé detektivky. Nancy je velice chytrá a nadaná dívka, která vyšetřuje záhady či nehody, je tedy jakýmsi detektivem se schopností vždy úspěšně každému případu přijít na kloub. Tentokrát vás příběh zavede do oblasti, jež se nazývá Canadian Rockies. Majitelé chaty, v níž přebývají také hosté, si Nancy pozvou. Nancy má zde objasnit několik záhad a nehod. *Arduška*


Autor: Kaake , Kika
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]

Nancy Drew: The White Wolf Of Icicle Creek

Po animácií sa ocitáš v izbe. Si slúžka a musíš každé ráno upratať, urobiť obed a večeru. Predtým, než pôjdeš von (po spravení svojich povinností) skontroluj indikátor počasia vpravo od hlavných dverí. Keď je na ňom "caution", môžeš ísť von, keď je na ňom "danger", môžeš ísť von, ale musíš dávať pozor a keď je na ňom "extreme danger", nesmieš ísť von.

Takže si v izbe. V inventári máš kľúč a zložku prípadu. Použi kľúč napravo na skriňu - sú tam tvoje veci. Choď bližšie k stolíku napravo od postele - je tu budík (posúvaš si čas), a je tu papier, ktorý si prečítaj - sú tú tvoje povinnosti slúžky. Zober si aj kľúčik a zoznam miestností, kde je kto.

Opusť miestnosť a choď dole na recepciu. Choď k počítaču a pozri si všetky zložky. Potom otvor skriňu napravo, zober si vak so špinavým prádlom, prečítaj tri pokrčené papiere. Potom si pozri ďalší pokrčený papier pod stolom s faxom. Choď hore, je načase upratať miestnosti.

Choď schodmi hore a naľavo sú dvierka kam hádžeš špinavé prádlo. Napravo je kúpeľňa a hneď vedľa sú izby. Izby uprac - usteľ postele, pozbieraj uteráky (klikneš na to, čo chceš upratať), popozeraj si knihy a všetko, čo ide. Dajú sa upratať len izby, kde na kľučke visí kartička. Keď upraceš izby, choď nakoniec a hoď dole špinavé prádlo.

Choď dole, doprava a pozri si obrazy a ich popisy. Zistíš, že dva obrazy chýbajú. Pod obrazmi je skrinka. Pozri si aj veci na nej. Otoč sa doprava a pozri si na stolíku pyramídu s obrázkami zvierat.

Potom choď do druhej časti miestnosti, kde je krb a posedenie. Na stole sú noviny, prečítaj si ich. Otoč sa a uvidíš dvoch hostí - Bill a Lou. Pohovor si s Billom (ten starší). Bill od teba chce, aby si vyčistil zamrznutý rybník.

Choď do pivnice - dvere naľavo od schodov vedúcich na poschodie. Dole je Yanni - čistí lyže a má na pravej ruke prístroj. Pohovor si s ním. Potom sa od neho otoč doľava a choď k saune, ktorú prezri. Napravo od sauny je Ollie, pohovor si s ním.

Choď do kuchyne - dvere naľavo od pyramídy s obrázkami zvierat. Ideš variť. Navrchu máš taniere a lístky, čo si ľudia objednali. Môžeš robiť Quesadillu a hamburgery:

  • Quesadilla - vezmeš polkruhové cesto a dáš ho opiecť na panvicu, keď zožltne dáš to na tanier.
  • Hamburgery - najprv musíš dať opiecť mäso na platňu, keď zhnedne, dáš ho na žemľu a pridáš ostatné suroviny, podľa toho, aký hamburger si ľudia objednali. Nakoniec naň daj vrch žemle a daj ho na tanier.

Potom choď na recepciu a zavolaj Nedovi, Chantal.

Potom choď k vchodovým dverám, pozri si aké sú vonku poveternostné podmienky a vídi von. Choď dopredu, doprava, doľava a rovno k jazeru. Hore máš ukázateľ - koľko máš času, kým zmrzneš. Dole je farebná stupnica - podľa farby ľadu vieš, koľko je slabého ľadu pri danom políčku (niečo ako hra "míny" vo windowse). Musíš vyčistiť ľad a neprepadnúť sa dole. Čistíš lopatkou a na tenký ľad dávaš kužeľ.

Potom v animácií uvidíš vlčie stopy. Napravo na kamennej stene uvidíš kúsok látky, klikni na ňu, choď doľava a sleduj vlčie stopy. Prídeš až k "Chicken Ridge", choď ďalej budeš počuť explóziu a vytie vlka. Zavalí ťa lavína, príde vlk a vyhrabe ti dieru a ty sa pomocou nej vyhrabeš úplne. Potom choď dopredu až k miestu, kde je čierne územie, choď k nemu a uvidíš skamenelinu. Otoč sa, choď doprava, uvidíš vyjazdenú trasu od lyží. Choď doľava a vojdi do domu.

Choď na recepciu a zavolaj "Avalanche Patrol" (číslo máš v denníku, dole pri inventári - 403-555-2006).

Choď do pivnice za Olliem a porozprávaj sa s ním. Dá ti kľúčik, ktorý si zober.

Opusť chatu hlavným vchodom. Choď 2x vľavo a nastúp na skúter za Ollieho autom. Choď v smere šípky a vyhýbaj sa prekážkam. Ovládaš to myšou (pridávaš LTM) alebo šípkami. Keď prídeš na vrch, uvidíš tam ceduľu - bola tu lavína.

Potom sa vráť tak isto do chaty. Nahlás tvoje zistenie "Avalanche Patrol" (zavolaj im).

Choď do pivnice a vráť kľúčik Olliemu. Potom sa choď porozprávať s Yannim.

Choď von z chaty, 2x doprava, pri schodoch doľava do ohrady. Musíš poraziť Freddie (Ollieho dcéra). Musíš ju trafiť 10x do tváre, skôr ako ona teba. Potom choď dopredu, doľava a dopredu. Prídeš k páske a v snehu sú hodiny, pozri si ich. Potom sa vráť na križovatku a choď doľava k jazeru. Prezri si chatu na chytanie rýb a potom choď späť do chaty.

Choď na recepciu a zavolaj šerifovi (Sheriff Mahihkan) a Carlovi Jenkinsovi. Choď smerom ku krbu (cestou - na križovatke vľavo), stojí tam Lupe, pohovor si s ňou.

Ak máš cca 6 hodín, choď robiť večeru. Princíp je ten istý ako na obed, len sú iné jedlá:

  • Salmon - Mäso daj na platňu a keď zhnedne daj ho na tanier
  • Salad - Do misky dole daj najprv šalát (lettuce) a potom všetky ostatné prísady. Potom daj tu misku na tanier hore.

Choď na recepciu a zavolaj Tinovi Balduccimu.

Potom choď ku krbu za Billom a Louom a pohovor si s nimi. Bude od teba chcieť aby si chytil dve ryby "Nothern Pike". Na recepcii si pozri ako vyzerajú.

Zavolaj Else (555-2383), potom Derek Southwaite (418-555-7387).

Potom choď spať. Daj si budík na 07:00 AM. - nastav bielu ručičku a stlač gombík.

Choď urobiť raňajky, princíp ten istý, jedlá:

  • French toast and Canadian bacon - dáš toasty na platňu, keď zhnednú, dáš ich na tanier. Potom dáš opiecť Canadian bacon dohneda a tiež na tanier.
  • Omelet - Klikni na krabicu - omelet a daj to na panvicu dole, pridaj všetky ostatné prísady a daj panvicu na sporák, keď zhnedne daj to na tanier hore.

Po raňajkách uprac znova všetky izby, ktoré sa dajú.

Potom choď von, na ihrisko a poraz znova Freddie v guľovačke. Choď k jazeru a do búdky. Uvidíš, že niekto tu zničil zariadenia, zober si papier zo zeme vzadu, je na ňom číslo 202-555-7237.

Vráť sa do chaty. Hneď po vstupe naľavo od dverí je list, vezmi ho - je pre teba od Freddie. Potom sa choď porozprávať s Olliem. Choď na recepciu a zavolaj pani Faringdale (551-555-7425).

Odíď z chaty, choď 2x doprava, doľava, znova si zaguľuj s Freddie, hodí ti "tousty pack", tak si ho vezmi. Choď k jazeru a choď chytať ryby - musíš chytiť 1 "Nothern Pike" rybu, ktorá je 2 stopy dlhá.

Ak náhodou utrhneš lanko, len odstúp a znova pristúp k jazeru. Vyhni sa samozrejme iným rybám a haraburdám plávajúcim v jazere. Háčik posúvaš tak, že klikneš na miesto, kde chceš aby šiel. Vídi z chaty a niekto v čiernom oblečení ťa trafí guľou. Budeš počuť explóziu a vytie vlka. Ľad je rozbitý. Takže budeš riešiť puzzle - ako sa dostať cez ľadové kry na breh k bunde. Musíš skákať z jednej na druhú, ale pozor, niektoré kry miznú, iné sa objavujú. Na brehu zober kabát a vo vačku nájdeš správu s kódom. Choď späť do chaty tak že nasleduješ vlčie stopy, až prídeš k značke "Avalanche Ridge", otoč sa a uvidíš značky od lyží, tie ťa zavedú domov.

Choď navariť obed. Stále varíš to isté.

Choď zavolať na číslo, ktoré si predtým našiel v rybárskej chate (202-555-7237). Choď do pivnice a pohovor si s Yannim. Potom zavolaj šerifovi a porozprávaj sa s ním o Yannim.

Choď do niektorej hosťovskej izby a keď budeš vychádzať, budeš počuť ako sa rozpráva Lupe s Olliem. Potom choď do miestnosti s bobrom na dverám a skontroluj napravo na zemi tašku s náradím. Choď do miestnosti s rysom na dverách a prečítaj si na stolíku napravo od postele list.

Choď ku vchodovým dverám a hneď napravo budeš mať odkaz od Lupe s jej telefónnym číslom (213-555-3264). Choď do pivnice a pohovor si s Olliem. Opusť chatu, choď doľava a potom choď doprava. Sleduj vlčie stopy smerom doľava, ktoré prechádzajú do lyžiarskych stôp, choď až ku kráteru, zistíš, že skamenelina tam už nie je. Potom choď doľava, ale Nancy odmietne ísť ďalej, takže sa vráť do chaty, aby si sa zahrial.

Vídi z chaty a choď 3x doľava, doprava na cestičku bez značenia, dostaneš sa k ceduli "Avalanche Ridge". Keby si šiel ďalej, zavalí ťa lavína, lebo vydávaš veľa hluku. Preto potrebuješ snežnice.

Vráť sa teda do chaty a zavolaj Lupe, Chantal – pošle ti aj fax, a potom Nedovi. Pozri sa na rozpis, ktorý ti prišiel faxom. Sú tu štyria ľudia, a ty musíš zistiť a vyplniť o nich štyri veci. Zavolaj Tinovi. Takže ideme zisťovať informácie:

  1. Choď sa porozprávať s Yannim, prezradí ti, že planéta s ktorou sa stotožňuje, je Pluto, zapíš to do tabuľky.
  2. Choď sa porozprávať s Billom a Louom, Louova planéta je X, Billova planéta je Mars zapíš do tabuľky.
  3. Zavolaj Lupe, jej planéta je Earth a vstáva z ľavej strany postele.
  4. Doplň vstávanie z postele ostatných hostí, podľa toho z ktorej strany je odostlaná posteľ.
  5. Doplň mestá, odkiaľ sú hostia - informácie nájdeš na recepcii v počítači.
  6. Kolónku "Kto nenávidí papriku" vyplníš tak, že na obede pridáš každému hosťovi do jedla papriku.

Potom choď navariť večeru. Potom choď spať, nastav si budík na 07:00 AM a choď navariť raňajky, potom uprac izby. Pospi si až do obeda.

Potom zavolaj Tinovi a pošleš mu vyplnenú tabuľku. On ti dá kód ku skrinke so snežnicami (7669). Choď ku skrinke v miestnosti s obrazmi, zober snežnice a vyťukaj tam ten kód.

Vídi s budovy, choď 3x vľavo, doprava po lyžiarskych stopách až do "Avalanche Ridge", daj si snežnice a choď ďalej a po chvíli budeš počuť zavyť vlka a výstrel z brokovnice. Pozri sa doľava a vedľa krátera leží kniha, vezmi si ju. Otoč sa doprava a pokračuj rovno až prídeš ku chatke (ak potrebuješ zahriať, použi "tousty pack" od Freddie), kde zadaj kód na zámok - je na lístku z rybárskej chatky. Musíš vyriešiť hádanku.

Riešenie: Sú to čísla aj so svojím zrkadlovým odrazom. Kód je 6512.

Prečítaj si knihu, čo si vzal pri krátery. Na stole si zober denník a prečítaj si ho. Potom stretneš Isis (vlka),pohovor si s ňou, aby si ju ukľudnil. Zo skrinky na stole si zober "tousty pack", otoč sa doprava a z postele si vezmi ďalší. Vedľa neho na vreci si vezmi červenú súčiastku - je na nej telefónne číslo (334-555-7625). Naľavo od postele na stene je odliatok kosti. Potom opusť chatrč, budeš počuť explóziu.

Vráť sa do chaty. Po vstupe zober naľavo na lavičke lístok - niekto sa s tebou chce stretnúť v saune. Choď zavolať do nemocnice, aby si sa dozvedel, čo sa stalo s Juliusom McQuadeom (mužom z denníka). Choď do pivnice a s Ollieho pracovného stolu si zober červenú handričku. Potom choď k miestu, kde pracoval Yanni a zober pokrčený papierik. Potom máš do večere kľud. Po večeri choď spať a zobuď sa až na raňajky, potom choď upratovať. Tento krát si ale pri upratovaní necháš od každého hosťa jeden ručník.

Choď von z chaty, choď do chatrče za Isis a daj jej do úst knihu, čo si našiel vedľa kráteru. Potom jej daj oňuchať Ollieho handričku - kniha nepatrí Olliemu. Postupne jej daj oňuchať všetky uteráky a zistíš, že kniha patrí Louovi (Isis pustí knihu na zem).

Vráť sa späť do chaty. Na lavičke naľavo máš ďalší list, ktorý si prečítaj. List ti posiela Tino. Choď do sauny, nájdeš tam fotky chlapca - má znak na tvári. Niekto ťa zavrie v saune. Ulož si hru. Hneď sa otoč a vpravo je aktívne drevo a musíš uložiť trubky.

Keď poskladáš puzzle, tak sa automaticky porozprávaš s Billom. Potom choď zavolať Chantal. Potom choď ku pyramíde (s obrázkami zvierat) napravo od kuchynských dverí a musíš otočiť všetky zvieratká tak, aby tam boli prasce (povedal ti to Bill). Po vyriešení sa ti otvorí pyramída, ale je prázdna. Tak sa choď znova porozprávať s Billom (ak spí, tak ho zobuď). Vráť sa späť k pyramíde, klikni na vrch a otočíš ju o 45°. Máš tam znova hracie pole so zvieratkami, ale už máš aj dole rad štyroch zvierat (mýval, vlk, prasa a los). Musíš dosiahnúť, aby sa všetky rozsvietili, a to tak, že najprv nastavíš na hracom poli všade mývalov, rozsvieti sa mýval, potom všade vlkov, rozsvieti sa vlk, atď. Keď to spravíš, otvorí sa šuplík, v ktorom je nejaká kniha. Zober si ju a prečítaj si ju. V knihe (6, 7, 10 a 11 strana) sú zakódované riadky. Musíš ich odkódovať, a to tak, že si zoberieš vždy jeden odsek a text čítaš po stĺpcoch.

„First things first. Locate my secret hide out up in the mountains. It's so secret, you'll probably never find it - but if you do, find my rex bone and use it in the wall of my hideout. That'll open up my secret lock.“

„Then, match my wits with the infernal slot machine. Use the duck counter to match up all 3 animals. It helps to first put the same animals in a column and work from there.“

„There are 3 more animal keys hidden in the lodge: the moose the wolf and the raccoon. It's easy to find the moose - just push out his eye and see the surprise!“

„The fire necklace will tell you all you need to open up the sly raccoon's hiding place. Just don't wake up any lodgers. The wolf is the trickiest to find because only the likes of Marie Curie or Mr. Geiger can hear his call.“

Potom choď do Yanniho izby (Izba s vtákom) a potlač sobovi vľavo od dverí oko, zober sobí disk a pozri sa na rádio. Naľavo prepni vypínač na zapnutý. Potom choď do pivnice a povedz Yannimu o rádiu. Potom choď spraviť obed.

Choď naspäť hore do haly a pozri na náhrdelník vľavo na skrinke pod obrazmi. Zapamätaj si farby na náhrdelníku. Choď hore k hosťovským izbám a každá má nad kľučkou gombíky, ktoré musíš prepnúť tak, aby si dostal farby z náhrdelníka:

  • Pish Pish - modrá
  • Ollalie - zelená
  • Eena - červená
  • Kalakala - modrá
  • Chinook - biela
  • Kwel kwel - červená

Potom choď ku obrazu medzi dvermi Eena a Chinook a uvidíš, že mývalovi svietila oči, tak mu stlač nos. Dostaneš disk mývala.

Choď sa porozprávať s Louom. Dá ti kľúč od svojej skrine v izbe (Eena). Otvor skriňu a vezmi si kosť.

Choď do chatrče za Isis (vlkom). Pod posteľou si zober Geigerov počítač. Potom vlož kosť do odliatku na stene a otvorí sa ti puzzle. V strede máš tri stĺpce s mincami zvierat a po oboch stranách máš nakreslené zvieratá - ryba, mačka a zajac. Úplne naľavo máš mincu kačky. Musíš tie mince v stĺpcoch usporiadať podľa kresby, takže v každom stĺpci budú mince v poradí - ryba, mačka zajac. Ukladáš ich tak, že vezmeš mincu a vhodíš ju do jedného z otvorov nad mincami. Keď to budeš mať, znova vrátiš mincu kačky úplne naľavo a otvoria sa ti tajné dvere.

Počiatočný obrázok:

Postup:

hodiť mincu    stĺpec    koľkokrát    zober mincu
kačka
ryba
sova
ryba
zajac
sova
zajac
kačka
ryba
sova
zajac
ryba
zajac
sova
ryba
kačka
zajac
zajac
stred
vpravo
vľavo
vpravo
stred
vľavo
stred
vpravo
vľavo
stred
vpravo
stred
vľavo
vpravo
vpravo
stred
vľavo
stred
1
1
2
1
1
1
2
1
1
1
1
1
1
1
1
1
3
3
ryba
sova
ryba
zajac
sova
zajac
kačka
ryba
sova
zajac
ryba
zajac
sova
ryba
kačka
zajac
prvý zajac
kačka

kačku daj naspäť úplne doľava.

Konečný obrázok:

Vojdi do tajnej miestnosti, choď až na koniec, na ľavej strane je rebrík. Na pravej strane je poklop, otvor ho a pozri si mapu - naľavo je oblasť losa, hore je oblasť prasaťa a napravo je oblasť mývala. Zlaté štvorce sú jamy a červené čiary sú prekážky. V každej oblasti je páka.

Opusť mapu a uvidíš Isis (vlka) - je múdra a teda vie préjsť blúdiskom (ako Mery v príbehu). Na mape si naštuduj, ako sa Isis dostane úplne zdola k modrej šípke, a v reály jej daj tieto príkazy - Forward, right, left, right, jump, go. Na mape uvidíš ako postupuje. Teraz vylez hore po rebríku a ďalej až ku križovatke. Odboč doprava a choď až pokým neuvidíš Isis a lano visiace zo steny. Choď k lanu, pozri sa hore a klikni na kladku. Isis ho chytí do zubov, takže sa vráť dole po rebríku a víjdi až von z tajnej miestnosti. Choď von z chatrče, ale Nancy poznamená, že už je neskoro na odchod, a že tu prespíš. Vráť sa späť k mape a zopakuj s Isis celý postup.

Potom choď okamžite do svojej chaty, na poschodie a na konci chodby zober z prasačej hlavy mincu. Potom klikni na Geigerov počítač, zobrazí sa ti vľavo dole. Vráť sa na prízemie, choď doprava a z ľavej strany kuchyne. Prídeš k stolíku s taburetkou a vidíš, že na prístroji sa zobrazuje rádioaktivita 13 - 13,6. Potom choď do pivnice - dole schodmi a vpravo, dostaneš sa k schodom vedúcim hore a rádioaktivita ukazuje okolo 18 (ak si otočený ku schodom). Klikni na najnižší schod a zober vlčiu mincu. Potom sa porozprávaj s Olliem, ktorý ti povie, že už nemusíš variť, lebo Lou utiekol. Choď za Billom a zahraj si s ním hru "Husi a líška", ale spýtaj sa ho, či môžeš dať namiesto líšky prasa. Tvojou úlohou je dostať prasa na takú pozíciu, aby sa nemohlo viac pohnúť. Pozor, prasa ťa môže preskočiť ak je pri tebe a tým ti vezme figúrku. Musíš vyhrať 4x s tým, že zakaždým musíš uväzniť prasa v inom rohu. Tým sa ti rozsvietia oči všetkých zvierat, a tým zároveň odstrániš všetky prekážky v tajnej lokácií.

Vráť sa teda do tajnej lokácie, preštuduj si mapu, prekážky sú už odstránené. A teraz musíš rozkazmi nasmerovať Isis k jednotlivým pákam, aby ich prehodila:

  • Los - forward, left, left, paw, go
  • Prasa - forward, forward, forward, jump, paw, go
  • Mýval - forward, right, forward, jump, left, paw, go

Potom choď rebríkom hore, na križovatke doľava, prídeš k dverám, naľavo je panel, do ktorého vlož mince zvierat. Klikni na dvere a vstúp, uvidíš čierny oblek. Vzadu si pozri ruksak a zistíš, že je plný C4. Keď odstúpiš od ruksaku, budeš počuť kroky - je to Yanni. Povie ti, aby si strážila tašku a on pôjde po pomoc. Uvidíš, že si tam zabudol svoj merač a Isis ti prinesie nejakú rukavicu. Začne sa odpočítavať čas na merači a ty aj s Isis vybehnete automaticky von. Príde Ollie na skútri, ktorý si od neho požičiaš, a budeš sledovať Yanniho. Musíš ho sledovať, byť čo najbližšie pri ňom, nesmieš ho ani chytiť, ani ho predbehnúť. Musíš počkať, až kým nebude mať nejakú nehodu. Potom si už len pozri outro.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: